Siema, tu Matrik! Nie mogłem się doczekać aż się zapoznamy.

Pełnię rolę najbardziej odpowiedzialnego pracownika w firmie i kontroluję każdy proces samodzielnie.

Wiem o tych mareracach wszystko, kocham je, a w wolnej od pracy chwili odpoczywam na swoim w domu.

Oto krótkie powitanie od naszego puchatego pracownika.

W 1999 roku w Stanach Zjednoczonych odbyła się pierwsza kampania na dużą skalę, mająca na celu zachęcenie ludzi do zabierania swoich zwierząt do pracy. Została ona zainicjowana przez Pet Sitters International (PSI). Organizacja ta zrzesza profesjonalnych opiekunów zwierząt, którzy opiekują się pupilami, gdy nie ma ich z właścicielami. Wydarzenie charytatywne opierało się na założeniu, że ludzie będą chcieli przygarnąć zwierzaka ze schroniska po zapoznaniu się z ich pupilami. Od tego czasu wydarzenie odbywa się co roku pod koniec czerwca pod nieoficjalnym hasłem “Zabierz psa do pracy”.

W 2019 r. PSI zasugerowało, aby zabierać zwierzęta nie tylko jeden dzień w roku, ale przez cały tydzień: od 17 do 21 czerwca. Dotyczy to teraz nie tylko psów, ale także kotów (ich dzień przypada na 17 czerwca) i wszystkich innych zwierząt domowych. Sowy, kucyki, kury, legwany, króliki, jeże i lisy miały czas, aby odwiedzić swoich właścicieli.

Wiosną 2020 r. w brazylijskim mieście Serra bezpański pies zaczął odwiedzać lokalny salon Hyundai. Początkowo pracownicy salonu samochodowego karmili psa, wierząc, że wkrótce opuści okolicę. Jednak przez kilka tygodni pies wracał każdego dnia. W rezultacie kierownik salonu docenił wytrwałość psa i zatrudnił go jako konsultanta samochodowego w salonie.

Nowy pracownik otrzymał imię Tucson na cześć crossovera koreańskiej marki o tej samej nazwie. Oprócz tego zwierzę otrzymało własną odznakę pracowniczą, a także markową muszkę. Pies otrzymał wszystkie niezbędne szczepienia, a w salonie zainstalowano specjalną budę.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *